چهار شنبه, ۱۱ تیر,۱۳۹۹

پیامک تبلیغاتی چرا و چگونه؟

 

 

تبلیغات پیام کوتاه تبلیغ محصولات و خدمات از طریق تلفن همراه است. شرکت ها برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد اعتماد به در مخاطبان، پیام های اطلاعاتی را با کمک خدمات پیامکی گسترده به سراسر کشور برای مشترکان ارسال می کنند و مخاطبین را به تعامل زیاد تشویق می کنند.  مردم تلفن های همراه خود را 80 بار در روز بررسی می کنند. تبلیغات پیامکی نرخ بازدید بسیار خوبی را نشان می دهد که به شرکتها این امکان را می دهد تا آگاهی از برند خود را افزایش داده و پیشنهادات خود را به طور موثر با مشتریان توزیع کنند که احتمال بیشتری وجود دارد.

بازاریابان می توانند تبلیغات پیامکی را بر اساس گروه هدف خود ارسال کنند این امرکمپین پیامکی را به ابزاری قدرتمند برای تبلیغات خود تبدیل می کند.

 تبلیغات پیامکی به مشاغل محلی اجازه می دهد تا پیشنهادات حساس به زمان را برای مشتریانی ارسال کنند که درکوتاه ترین زمان ممکن به اطلاعات شما نیاز دارند.

 ایجاد ارتباط سریع با مخاطب اگر شماره تلفن مشترکان را در اختیار دارید، میتوانید یک پیامک تبلیغاتی را در چند دقیقه ارسال کنید.

                           تبلیغات پیامکی


باخرید پنل مدیریت علاوه بر اینکه میتوانید تبلیغات خود را انجام دهید جذب کاربر می توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و هزینه تبلیغات خود را تا درصد قابل توجهی پایین بیاورید.

 

ارسال پیام کوتاه برای فروش مضاعف! با ارسال پیام می توانید مشتری های محدوده خود را تاحد قابل توجهی بالا ببرید.

 

کالاهای خود را تبلیغ کنید، از طریق پیشنهادات اختصاصی به مشتریان اطلاع دهید و با ارسال کمپین های پیامکی به دسترسی بیشتر بپردازید.

 

ثبت نام کنید و ایجاد کمپین پیامکی کنید!

 

 



ثبت نظر