آشپزخانه صنعتی دارید؟ پس کلیک کنید

1-4 از 4

 اطلاعات رستوران ها با تفکیک


بدون شک قبل از شروع و ایجاد هر کسب و کاری یکی از مواردی که به ذهن می رسد داشتن بانک اطلاعات بروز از مشتریان، مخاطبان و بازار هدف مورد نیاز شماست.

شناسایی یک بازار هدف به شما کمک می کند تا راهکارهای ارتباطات بازاریابی و اطلاع رسانی موثر را توسعه دهید. بازار هدف مجموعه ای از افرادی است که نیازهای مشابه یا ویژگی های مشابهی را که شرکت شما میتواند در اختیار آن ها قرار دهد. این افراد معمولا کاربران نهایی هستند که احتمالا محصول شما را خریداری می کنند.

سازمانها زمان و منابع لازم برای دسترسی به هر پیامی با محصول ندارند. شناسایی یک بازار هدف، به بازاریابان اجازه می دهد که بر روی کسانی که احتمال بیشتری برای خرید محصول دارند تمرکز کنند. که بهترین راه برای رسیدن به  بالاترین سود محدود کردن تحقیقات کانال های جمعیت و بودجه برای مشتریان میباشد.

اگر بخواهید تمام افراد را به عنوان مخاطبان هدف خود در نظر بگیرید، بودجه ی بازاریابی خود را دور ریخته اید.


 در نهایت شما با صرفه جویی در هزینه و بازده بهتر سرمایه گذاری می کنید. استفاده از این نوع بانک هاو گروه ها کارآمدتر خواهد بود زیرا مخاطبان هدر رفته - کسانی که بعید به نظر می رسند محصول شما را خریداری کنند - به میزان قابل توجهی کاهش می یابند.


شرکت ماهان این فرصت را به شما میدهد که به هر اندازه بتوانید به طور موثر با شناسایی یک بازار به رقابت بپردازید. زیرا دیگر نیاز نیست شما نگران جذب مشتریان برای خرید و استفاده از خدمات خود باشید و می توانید با یک برنامه بازاریابی ، اطلاع رسانی خود را به یک بخش کوچکتر و یکپارچه ولی هدفمند تر از کل بازار متمرکز کیند. با تمرکز منابع بر یک بخش مخصوص مشتری، یک کسب و کار کوچک ممکن است بتواند بهتر از رقبای بزرگتر خود در خدمت یک بازار هدف قرار گیرد.

mahansms.com

کارخانجات استان تهران

دایرکتوری کارخانجات استان تهران دارای تعداد 30437 مورد اطلاعاتی است که شامل شهرستان های ملارد، رباط کریم، ری، ورامین و... براساس نام واحد، آدرس کارگاه، آدرس...
8,500,000 ریال

تهیه، سفارش و عرضه غذا

تالار برگزاری جشن و مراسم، سفره خانه سنتی، چلوکباب و چلو خورشت، رستوران، سلف سرویس، کباب و حلیم پزی، آش و حلیم پزی، فروش انواع پیتزا، فروش ساندویج گرم، فروش...
2,600,000 ریال